Instant Gaming EU
 
 

Tango pokazuje mroczny świat Ghostwire: Tokyo

Tango pokazuje mroczny świat Ghostwire: Tokyo

Spodziewaliśmy się, że pojawi się więcej informacji na temat Ghostwire: Tokyo po niedawnym potwierdzeniu daty premiery. Wciąż jednak wiele pozostaje do odkrycia na temat nowego tytułu od twórców The Evil Within. Z twórcą Resident Evil Shinji Mikami jako reżyserem, Ghostwire: Tokyo było na celowniku od momentu ogłoszenia gry, ale ujawniono bardzo niewiele informacji na jej temat poza kilkoma szczegółami dotyczącymi fabuły. Gra przeniesie graczy do miasta Tokio, które zostało opanowane przez złe duchy. Jako jeden z niewielu ludzi, którzy nie zniknęli, będziesz próbował przywrócić normalność, walcząc z okultyzmem za pomocą niezwykłych mocy, które przebudziłeś.

Kilka dni temu mogliśmy wreszcie rzucić okiem na rodzaj rozgrywki, jaki zaoferuje Ghostwire: Tokyo. Tango Gameworks i Bethesda opublikowały wideo, które szczegółowo wyjaśnia niektóre z różnych mechanik i funkcji gry, i wprawiło nas w zdumienie. Przede wszystkim rozgrywka w niczym nie przypomina The Evil Within. W tej grze nie jesteś już takim mięczakiem i będziesz miał do dyspozycji wiele narzędzi do walki ze złymi duchami. Ghostwire: Tokyo to horror, ale rozgrywka jest bardziej skoncentrowana na akcji i eksploracji.

 

Ghostwire: Tokyo gameplay

 

Grafika w Ghostwire: Tokyo jest imponująca, a scenariusze w grze naprawdę oddają klimat miasta, które reprezentują. Ale gra wydaje się oferować znacznie więcej niż efektowne walki i neony, i pozwoli ci zanurzyć się w głębokiej fabule, która odkryje, kto stoi za obecną sytuacją w mieście i co będziesz musiał poświęcić, aby przywrócić swoich bliskich.

Premiera Ghostwire: Tokyo zaplanowano na 25 marca na PC i PlayStation. Gra pozostanie ekskluzywna dla PlayStation przez co najmniej rok, zanim pojawi się na Xbox, więc lepiej odwiedź naszą porównywarkę, aby znaleźć najlepszą cenę na Ghostwire: Tokyo na PC, jeśli nie chcesz czekać.

Zdobądź najlepsze oferty i kody rabatowe dla graczy

Zasubskrybuj newsletter DLCompare