No Man's Sky dodaje nowy wszechświat do eksploracji

Ci, którzy grają w No Man's Sky od jakiegoś czasu, nie są zdziwieni, że Hello Games dodają nowości do gry poprzez darmowe aktualizacje. Gra została pierwotnie wydana jako rodzaj pustej skorupy, która przez lata była wypełniana zawartością, a wszystko to dostępne za darmo. W rzeczywistości gra jest teraz tak inna, że ci, którzy nigdy nie doświadczyli jej początków, nigdy nie zrozumieliby, jak można ją uznać za "symulator chodzenia" w jej początkach. Wszechświat gry jest teraz znacznie większy i pozwala na ekscytującą eksplorację kosmosu, w której możesz wyznaczyć własną ścieżkę przez gwiazdy. Jednak osiem lat ciągłych aktualizacji nie wystarczyło deweloperowi, który właśnie wydał nową łatkę pełną zawartości.

Adrift

Najnowsza aktualizacja No Man's Sky dodaje do gry zupełnie nową ekspedycję. Adrift pozwoli ci odkryć alternatywny wszechświat, w którym będziesz całkowicie sam. Ten wszechświat jest prawie pozbawiony form życia i jest w ruinie. Sandwormy i jaja potworów to jedyne niebezpieczeństwa, z którymi będziesz musiał się zmierzyć podczas eksploracji, ale będziesz musiał to zrobić solo i bez żadnej pomocy. Zanurzenie się w takiej przygodzie będzie nieco podobne do odwiedzania starożytnej przeszłości No Man's Sky, ale będziesz musiał być przygotowany na przetrwanie w pojedynkę, ponieważ wszystkie środki komunikacji i interakcji z innymi graczami również zostaną odcięte.

"Galaktyka została opuszczona. Nigdzie nie widać życia - żadnych obcych, żadnych działających stacji kosmicznych, żadnej zwykłej sieci sklepów i budynków".

"Chociaż wszyscy obudzą się na opuszczonej, zarażonej robakami planecie Iapezuk, nie będziecie razem w zwykłym sensie. Granice między rzeczywistościami zagęściły się. Komunikację pochłaniają zakłócenia. Nawet zwykle tętniąca życiem Anomalia Kosmiczna jest niesamowicie cicha".

Jeśli uda ci się przetrwać tę wyprawę, będziesz mógł odblokować szereg ekskluzywnych przedmiotów kolekcjonerskich, w tym nowego towarzysza, upiorną fregatę, zupełnie nowy statek kosmiczny Iron Vulture i nowe opcje dostosowywania statku. Upewnij się, że wyruszysz na tę wyprawę tak szybko, jak to możliwe, ponieważ jest to wydarzenie ograniczone czasowo, a Hello Games nie potwierdziło, czy będzie ono dostępne później.

Niedawno wydane aktualizacje Omega i Orbital dodały do gry mnóstwo zawartości, a Adrift jest jej miłym uzupełnieniem. Koniecznie odwiedź naszą porównywarkę, aby sprawdzić najlepsze oferty na kody do No Man's Sky, jeśli jeszcze nie odkryłeś tej wyjątkowej przygody związanej z eksploracją kosmosu, która z czasem staje się coraz większa i lepsza.

67.03zł