Pierwszy zwiastun gry Grand Theft Auto VI pobił rekordy popularności, gdy zadebiutował w grudniu 2023 roku. Jednak od tego czasu Rockstar Games i jej firma macierzysta, Take-Two Interactive, w dużej mierze milczą na temat gry. Ten brak aktualizacji sprawił, że fani byli spragnieni dodatkowych informacji, a niektórzy nawet próbowali stworzyć mapę inspirowaną Grand Theft Auto VI w GTA 5 - tylko po to, by projekt został zamknięty przez Take-Two.
Teraz Strauss Zelnick, prezes i dyrektor generalny Take-Two Interactive, skomentował długie oczekiwanie na drugi zwiastun Grand Theft Auto VI i strategię marketingową firmy.
W obliczu spekulacji na temat tego, kiedy pojawi się kolejny zwiastun Grand Theft Auto VI , Zelnick odniósł się ostatnio do tajemnicy otaczającej grę w wywiadzie dla Bloomberga. Zapytany, dlaczego Take-Two ukrywa informacje o dacie premiery, wyjaśnił:
"Oczekiwanie na ten tytuł może być największym oczekiwaniem, jakie kiedykolwiek widziałem dla własności rozrywkowej".
Stwierdził również, że firma ma na celu "podtrzymanie oczekiwania i ekscytacji" poprzez wstrzymywanie materiałów marketingowych do czasu, aż okno premiery będzie znacznie bliżej. W przeciwieństwie do konkurentów, którzy nakreślają swoje harmonogramy wydawnicze z wieloletnim wyprzedzeniem, Take-Two uważa, że skuteczniejsze jest "dostarczanie materiałów marketingowych stosunkowo blisko okna premiery, aby wywołać tę ekscytację".
Wielu fanów uważa, że Grand Theft Auto VI prawdopodobnie pojawi się w październiku lub listopadzie 2025 roku, co oznacza, że marketing może wejść na wyższe obroty jeszcze w tym roku, być może z drugim zwiastunem.
Na razie Rockstar Games i Take-Two nie ujawniają oficjalnej daty premiery. Kiedy Grand Theft Auto VI w końcu zostanie wydany, skorzystaj z naszego narzędzia do porównywania cen, aby znaleźć kod cyfrowy do Grand Theft Auto VI!