Blades of Fire to trzecioosobowa przygodowa gra akcji, która zapowiada się na wyjątkową niszę w gatunku. Czerpiąc inspirację z klasyków dark fantasy i własnego Severance: Blade of Darkness, tytuł ten łączy taktyczną walkę, skomplikowane tworzenie broni i doświadczenie oparte na narracji, co czyni go wyjątkowym dla fanów God of War i gier Soulslike'owych.
Najbardziej atrakcyjną cechą gry jest jej innowacyjny system wykuwania. Gracze kontrolują Aran de Lira, wojownika, który dzierży święty młot do tworzenia broni za pomocą "Zwojów Kuźni". Dzięki siedmiu rodzinom broni i ponad 30 unikalnym zwojom, system pozwala na niemal nieskończone kombinacje, pozwalając graczom dostosować wagę, długość, wytrzymałość i jakość krawędzi broni. Minigra kucia dodaje głębi opartej na umiejętnościach, choć niektórzy uważają ją za początkowo złożoną i wymagającą praktyki do opanowania. Przywiązanie do stworzonej broni, którą można nazwać i zyskać reputację, sprzyja osobistej więzi rzadkiej w gatunku.
Walka to kolejna atrakcja, oferująca przemyślane, taktyczne podejście przypominające pojedynek Kurosawy. Gracze mogą celować w określone części ciała wroga, głowę lub tułów, używając ataków tnących, kłutych lub tępych, z mechaniką parowania i blokowania, która nagradza precyzję. W grze dostępnych jest ponad 50 rodzajów wrogów, z których każdy ma unikalne słabości, co wymaga strategicznego wyboru broni, wynosząc walkę ponad przyciskanie przycisków.
Mroczny świat fantasy, inspirowany komiksami Franka Frazetty i filmami takimi jak Excalibur, jest wizualnie uderzający, z żywymi kolorami i dramatycznymi kompozycjami. Narracja, skoncentrowana na wyprawie Arana przeciwko królowej Nerei, która zamienia stal w kamień, jest "mroczną baśnią" z motywami zjednoczenia i zemsty, oferującą eksplorację wiedzy przez gracza.
W porównaniu do God of War, Blades of Fire dzieli perspektywę trzeciej osoby, ciężką walkę i towarzysza (Adso, podobnego do Atreusa). Wyróżnia ją jednak system wykuwania i wolniejsze tempo walki Soulslike'owej, kładące nacisk na personalizację w porównaniu do usprawnionej progresji God of War. Podczas gdy God of War opiera się na filmowej fabule, Blades of Fire stawia na agencję gracza w odkrywaniu swojego świata.
Z 60-70-godzinną podróżą, Blades of Fire kształtuje się na odważną, wyróżniającą się przygodę, która tworzy własną legendę. Skorzystaj z naszego narzędzia do porównywania cen, aby znaleźć najlepsze ceny Blades of Fire.
Jaka jest najlepsza cena na Blades of Fire?