Instant Gaming EU

• PC
  • PS4
utwórz powiadomienie cenowe

Najlepsi sprzedawcy

Rebel Galaxy Outlaw to symulator handlu i walki kosmicznej, w którym będziesz pilotować statek kosmiczny za pomocą kilku systemów. Nazywasz się Juno Markev i musisz znaleźć zabójcę, dług do spłacenia i wiele kłopotów na horyzoncie. Przetrwanie w sektorze uników nigdy nie było łatwym zadaniem, ale jesteś w tym najlepszy. Niezależny pilot, kosmos jest Twój do eksploracji, handlu, wzbogacenia się i przetrwania, jeśli Ci się uda. Mimo że gra ma swoją historię, możesz robić, co tylko zechcesz i kiedykolwiek zechcesz w tym symulatorze kosmicznym. Możesz skupić się na handlu, transporcie towarów w kosmosie lub przekroczyć linię, atakując inne statki kosmiczne, aby ukraść ich ładunek, stając się okropnym piratem. Może jesteś bardziej odkrywcą, który chce odkryć, co leży poza znanymi granicami.

Szanse są zawsze kładzione przeciwko Tobie, ale jesteś ocalałym w świecie pełnym lowlifów, piratów i gliniarzy. Ale w świecie Rebel Galaxy Outlaw istnieją również nieskończone możliwości, aby stać się bogatym i dobrze się przy tym bawić. Po prostu musisz je złapać i wykorzystać te pieniądze, aby dostosować i ulepszyć swój statek kosmiczny, dzięki czemu masz najlepszą szansę na przeżycie. Czyniąc to, miej oczy otwarte i znajdź mężczyznę, który zamordował Twojego męża, i zrób dziurę w jego głowie, aby udowodnić, że nikt nie zadziera z Tobą i nie przeżyje takiego spotkania.

Rebel Galaxy Outlaw to rodzaj westernu kosmicznego, w którym kosmos jest Twoim polem gry w przygodzie, w której odkryjesz gwiazdy, gdy rozliczasz się z przeszłością.

Jaka jest najlepsza cena na Rebel Galaxy Outlaw?

Jak użyć Twojego cdkeya na Steamie?

Użyj kodu gry Twoja gra PS4 w Playstation Network